nedeľa 22. novembra 2015

Čižmičky na Mikuláša

Už som urobila niekoľko čižmičiek na Mikulášske dobroty, stačí ich len naplniť,
niekomu aj cibuľou a uhlím.  Ako si kto zaslúži:-)
Len kde vziať to uhlie? :-)
Návod na ich výrobu je TU

Príjemné jesenné dni praje
Ana



Na ich vytvorenie som použila 1,5 l fľaše z piva, najlepšie sú hnedé, lebo nie je vidieť plast, 
splýva s textilom a sú pevné a majú pekný tvar. 
Ďalej staré tričká a staré leskymo, šišky, ktoré som nafarbila akrylkami. 
Jabĺčka a žalude som urobila z papierovej kaše. Ostatné lesné plody som tiež nafarbila akrylkami.












Urobila som iné čižmičky a poňala som ich tak trochu nevšedne - kvetinkovo.
Dekorovala som ich malými ružičkami z textilu a organzy.
Použila som bordovú starú košeľu, ktorá sa mierne ligoce.
To čo je ligotavé je na fotografiách sivé. Fotenie je moja slabá stránka, mala by som na tom zapracovať a zlepšiť si techniku a asi aj novú kúpiť :-)
Návod na čižmičku je TU
Návody na rôzne kvietky sú TU

Príjemné jesenné dni praje
Ana





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára